Thursday, June 22, 2006

Stuck in Ohio

I'm at the airport in Ohio right now getting ready to fly through Chicago and then back to SB but I don't think I'm gonna make any of my flights today because of the delays in Chicago and it's funny to watch everybody get all bummed because I kinda like it. I have my computer and my pictures from this week and so I can really work from anywhere so whenever the plane comes is good for me. :)

The Alive festival was so awesome and I can't wait to go through some more pics so I'm gonna go do that right now and I'll post up a slideshow later. :)

Here is a pic of Rebecca St. James and her brother that I thought was really cool...it's a composite. :)

17 comments:

Chris Humphreys said...

Great pic!

We might cross each other in the air this afternoon. Katie and I are flying to CO. I'll be sure to wave...

OpenSourcePhoto said...

watchout for fire in CO. :)

Deyl said...

So does this mean lunch at hamburger habit is out of the question? :)

Deyl said...

The question we all want to know is did you get RSJ's digits!!??

amynave said...

Ohio is way better of a place to get stuck in then San Fran:) LOL

DaneSandersInMotion said...

Deyl's kind of right ... the question we all REALLY want to know is if she got his digits. Dude, forget dj, we should get lunch at the habit ;).

-Matt said...

AWESOME composite pic! I love it! Can I say though - that as a photographer - the lights not matching (right side more yellow, needs hue -3) is really buggin me? LOL

Great shot - nice to hear bout the trip. We can all live so vicariously through you!

Natalie said...

Thats an Awesome pic!!
You totally need to stop here on the way back!!!! We would totally drive to the airport just to say hi!!! how long is your layover???
looks like you had an awesome time!!
RSJ ROCKS!!

OpenSourcePhoto said...

Dane - she didn't ask for my number so I assume she must be playing hard to get...right?

OpenSourcePhoto said...

Good call on the color Matt - I pumped up the right side a bit and I agree it helps a lot.

Rock on!
DJ

Sarah Barlow said...

Wow!! Sweet picture!!! Sounds like a blast!!...well except for getting stuck in the airport!:)

Natalie said...

Oh yeah her brother is really cute!!!

OpenSourcePhoto said...

Sarah and Natalie! I feel weird being so close and not being able to see you guys!!! My layover is only a couple of hours so I didn't want to drag ya out to the airport but I'm excited to see you soon! :)

Natalie said...

DJ!!! I know!! We totally were talking about coming to Ohare just to at least say hi...but i guess we'll just have to see you after you get back from Italy!!:(

Miss ya!

Natalie said...

DJ!! WHAT!!!! You would've stayed overnight!!? OMG!! That totally stinks..our family was talking and hoping that you could somehow come lol!!! OMG!! I'm soooo mad!! Everyone was wanting to see you!!! :(


lol :)

DaneSandersInMotion said...

DJ - she didn't ask for your number ... yet ... i'd put money down that she is not only playing hard to get but that someone from her entourage will track you down "for some reason" within the obligatory amount of days that cool kids have to wait ... :).

OC tomorrow ...

OpenSourcePhoto said...

Dude! I'm in Torrance now! If I had a car I'd cruise down to OC!